sobota, 23 lipca 2016

Kilka marzeń :) (uwaga, bardzo dużo obrazków)

Ostatnio na pisanie czasu mi, jak zapowiadałam, trochę brakuje (a w wolnych chwilach mam ochotę na wszystko, tylko nie stukanie w klawiaturę!), czytam też z doskoku (ale czytam!), ale już od tak dawna nie było nic dłuższego, że w końcu, przy weekendzie, postanowiłam się sprężyć i coś tu umieścić. Tym razem jednak chciałabym odejść od głównych tematów bloga (ale nie bójcie się, to nie jest żadne odejście na stałe, po prostu lato to dobry czas na wycieczki, nie tylko turystyczne, ale i tematyczne;)) i zrobić trochę lżejszy i trochę bardziej przyziemny wpis - poświęcony przedmiotom (nie ksiażkom i nie płytom!), które chciałabym mieć.


  • Turkusowe buty


W sumie wszystko jedno jaki fason (byle nie obłąkańcza szpila). Mogą być takie:
Albo takie:
Takie też:
A może nawet:

Kolor! O kolor mi chodzi! W ogóle ostatnio, po latach noszenia ciuchów raczej ciemnych, odbija mi na kolory :) 

A skoro już jesteśmy przy butach...



  • Buty czarownicy


Czy nie urocze? Bardzo, bardzo bym takie chciała mieć.

Niestety kupowanie butów jest dla mnie dość trudne - mam wysokie podbicie i dość szeroką stopę, a pojęcie "tęgości stopy" to dla większości producentów jakaś czarna magia (choć ostatnio chyba coś jakby drgnęło), więc 90% mierzonych przeze mnie butów albo jest za wąskich, albo za długich :/


  • Lakiery z serii "Sheer Tints" OPI


Jeżeli ktoś nie siedzi w temacie - to są lakiery kolorowe, ale przezroczyste. Można dzięki nim stopniować natężenie koloru, modyfikować kolor bazowy, kolorować wzorki i w ogóle robić dużo ciekawych rzeczy. Szkoda, ze są dość drogie.


  • Biżuteria od Drakonarii


No popatrzcie tylko:


Slavic Tales: Leszy by drakonaria on DeviantArt


Oak love by drakonaria on DeviantArt


Ithilien mini by drakonaria on DeviantArt



  • Parasol z pogodnym niebem nadrukowanym wewnątrz

Żeby nigdy nie było mi szaro i ponuro :)


  • Mikroskop i teleskop



Żebym mogła oglądać rzeczy bardzo małe i bardzo duże :) Mikroskop to marzenie jeszcze z czasów szkolnych, kiedy bardzo interesowałam się biologią - później moje zainteresowania przesunęły się w inną stronę, ale chęć posiadania mikroskopu pozostała. Marzenie o teleskopie pojawiło się trochę później i w sumie nie wiem skąd.

9 komentarzy:

  1. Ooo, na tę biżuterię to też bym reflektowała.^^
    Za to teleskop mam (właściwie Luby ma) ale z parteru bloku niestety niewiele można zobaczyć.:( (A przez mikroskop to się w czasie studiów napatrzyłam tyle, że mi do końca życia wystarczy).

    Hm, może też bym taki wpis zrobiła?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób :)

      Teleskopu zazdroszczę, nawet na parterze. Kiedyś sobie kupię!

      Usuń
    2. Parter nie parter w mieście, w bloku i tak niewiele się zobaczy ;) Teleskop najlepiej brać na barana i w drogę (samochodzikiem po przygodę heheh)

      Piękna biżuteria! Nie znałam. Dzięki na kolejny punkt na liście życzeń :)

      Usuń
  2. Turkusowe glany mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie, no nie? W ogóle jakoś tak na starość chce mi się pierwszych w życiu glanów ;) Tylko właśnie fajne byłyby z jakim dodatkowym "zakrętem", kolorowe czy coś, nie takie zwykłe.

      Usuń
  3. Świetny parasol! :D
    A z tym mikroskopem to tak na poważnie, czy to taka bardziej fantazja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół na pół. Naprawdę chciałabym mieć, ale jest w kategogii "Może kiedyś, jak wygram w totolotka i mie będę miała co robić z pieniędzmi"...

      Usuń
  4. Turkusowe opalizujące buciory <3.
    Aż by mi było żal w nich chodzić...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.