sobota, 14 października 2017

Plany czytelnicze na listopad - ankieta

Przepraszam za zamieszanie z ankietami, niektórzy z Was mogli zauważyć, że pojawiły się ąż trzy. Z jakiegoś powodu przy dodawaniu wyskakiwał mi błąd, komunikat, że nie udało się dodać, a jednak się pojawiły. Teraz jest już tak, jak być powinno.

Poprzedniego planu nie wypełniłam, bo książki zjadło przy remoncie - ale już je znalazłam i na pewno przeczytam w najbliższym czasie, chciałabym jeszcze w październiku. Mam też ogólnojesienny plan - tak gdzieś do połowy grudnia chciałabym przeczytać te pozycje, które pokazywałam ostatnio na Instagramie. Chcę jednak dołożyć do zestawu też jakąś propozycję z ankiety. Zapraszam do głosowania, można wybrać więcej niż jeden tytuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.