środa, 1 listopada 2017

Wyniki ankiety + różne takie

Tak mnie wciągnął Instagram, że tu jakoś nie piszę :) Pewnie jeszcze przez jakiś czas więcej mnie będzie tam, niż tutaj, dopóki urok nowości trochę nie zblednie. Jutro albo pojutrze jednak postaram się wrzucić post o listopadowych zapowiedziach.

Wyniki ankiety na listopadowe lektury:

  • Amos Oz - Opowieść o miłości i mroku 3 (18%)
  • Kathleen Jones - A Passionate Sisterhood: Wives Sisters and Daughters of the Lakeland Poets 5 (31%)
  • Gyorgy Spiro - Iksowie 1 (6%)
  • David Ritz – Respect. Życie Arethy Franklin 2 (12%)
  • Georges Vigarello - Historia gwałtu 2 (12%)
  • Michael Evans - Śmierć królów. Tragiczne zgony władców średniowiecznej Anglii 6 (37%)
  • Gay Daly - The Pre-Raphaelites in Love 2 (12%)
  • Victor Klemperer - LTI - notatnik filologa 2 (12%)
  • Jerzy Kroczak (oprac.) - Staropolskie przepowiednie i mirabilia 4 (25%)
  • Jeanne Favret-Saada – Śmiercionośne słowa, zabójcze uroki 3 (18%)
Remont już za mną, więc mam nadzieję, że czytanie pójdzie lepiej, niż przy poprzedniej ankiecie.

No i muszę się pochwalić - wypełniłam plan czytelniczy na ten rok, przynajmniej jeżeli chodzi o liczbę przeczytanych książek. Założyłam sobie sto cztery, kończę właśnie sto szóstą. Myślę, że jeszcze z dziesiątkę machnę.
 


2 komentarze:

  1. Świetny wynik :D Ja na szczęście nic nie zakładałam, bo miałam w planach 126 a jestem w okolicach 60 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa z planami, ja przez ostatnie dwa lata też nie dobijałam do założonego wyniku. Czasem życie ma swoje plany.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.