piątek, 10 kwietnia 2015

Teraz czytam - pierwsze zdanie:

Najpierw porządkowo: myślę, że posty z tego cyklu, tak jak to ostatnio się zdarza, będę zamieszczać zbiorczo, po kilka książek.

Obiecana "prawdziwa" notka będzie dziś wieczorem albo jutro. Wreszcie udało mi się wykrzesać trochę mobilizacji i z grubsza ją napisałam, teraz tylko przeklepać z kartki. I nawet zaczęła mi się pisać kolejna!

A teraz do rzeczy:
Istnieje we współczesnym świecie moda na sztukę prymitywną, nie skażoną nadmierną samowiedzą i wszelkimi "izmami".
Janusz Dunin - Papierowy bandyta. Książka kramarska i brukowa w Polsce


Gdy po południu 11 listopada dentystka Gabriele Hasler usłyszała, że jej asystentka zamyka za sobą drzwi, ogarnął ją niewytłumaczalny niepokój.
Jan Seghers - Panna młoda w śniegu

Zupełnie odrętwiała.
John Connor - Feniks

Dziewczynka stała we flanelowej koszuli nocnej, trzymając słuchawkę telefonu.
Martha Grimes - Przystań Nieszczęsnych Dusz

Te skończyłam (Święta miałam dość spokojne i domowe, bez nadmiaru życia towarzyskiego, więc czasu było sporo), a to jest teraz w obróbce:

Morze jest pełne świętych.
China Miéville - Kraken

Byli przystojni, błyskotliwi, inteligentni i wykształceni.
Christian Ingrao - Wierzyć i niszczyć. Intelektualiści w machinie wojennej SS

Jak widać, powoli zaczyna się tu pojawiać coś poza kryminałami, czyli dołek robi się, mam nadzieję, nieco płytszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.