niedziela, 17 września 2017

Ostatnie lektury


  • Django Wexler - Cena męstwa


Trzecia część. Dobrze mi się czyta tę serię.


  • Rick Riordan - Big Red Tequila


Nie jestem co prawda wielbicielką kryminałów, w których ważną rolę odgrywają sprawy finansowe, ale polubiłam kota głównego bohatera ;) Wypożyczyłam od razu dwa tomy, ten drugi też na pewno przeczytam.

  • Hanna Mortkowicz-Olczakowa - Pod znakiem kłoska


Jeżeli ktoś interesuje się przedwojennym rynkiem wydawniczo-księgarskim lub podobało mu się "W ogrodzie pamięci" Joanny Olczak-Ronikier i chce więcej. 

  • Timothy Snyder - O tyranii. Dwadzieścia lekcji z dwudziestego wieku


Drobiazg, który można przeczytać w godzinę - i warto.

  • Viktor Arnar Ingólfsson - Tajemnica wyspy Flatey


Lekko mieszane uczucia - z jednej strony ciekawie, z drugiej - coś zgrzytało w sposobie pisania, nie wiem, czy to wina autora, czy tłumaczenia. Ale przeczytać można.

  • Marisha Pessl - Nocny film


Okładka wydania, które czytałam, akurat sięgnęłam po wcześniejsze - zresztą dopadłam je zanim się dowiedziałam, że wychodzi wznowienie :) Kupił mnie klimat tej książki.

3 komentarze:

  1. Żadnego tytułu nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot to bardzo świetny powód, żeby przeczytać książkę "Big red tequilla", naprawdę dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot to w ogóle jest dobry powód do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.