sobota, 30 września 2017

Ostatnie zakupy książkowe + trochę planów (ale co z tego będzie?) + bonusy

Kupione od ostatniego wpisu tego typu:
  • Angela Carter - The Bloody Chamber And Other Stories 
  • Alison Littlewood - Path of Needles 
  • Wit Szostak - Oberki do końca świata 
  • Remigiusz Piotrowski - Artyści w okupowanej Polsce 
  • Viviano Domenici - Wyspy nieznane 
  • Maryla Szymiczkowa - Tajemnica domu Helclów 
  • Timothy Snyder - O tyranii. Dwadzieścia lekcji z dwudziestego wieku 
  • E.O. Chirovici - Księga luster 
  • Vivian Shaw - Strange Practice
  • Tanith Lee - White As Snow 
  • Susan Hill - The Mist in the Mirror 
  • Jim Butcher - Death Masks
Co w najbliższym czasie?

Oczywiście będzie podsumowanie moich ostatnich lektur (to już jutro albo pojutrze), będą zapowiedzi książkowe i muzyczne na najbliższe tygodnie, ponownie przyjrzę się moim listom nowości z poprzednich miesięcy, no i może w końcu ruszę z tym cyklem muzycznym, z którym miałam ruszyć we wrześniu, ale stał się remont, wcześniej niż to było było planowane. I jeszcze mam parę pomysłów, ale jakieś niespodzianki też być muszą ;)

No i obiecane bonusy:

Lista książek na jesień według portalu Cult of Weird. Jak nazwa tej strony wskazuje, to nie będą książki... normalne ;) I oczywiście większość z nich chcę przeczytać. O jednej nawet już pisałam.

Fajna piosenka:



I tradycyjny manul:



A teraz biorę się za układanie ksiażek na moich nowych regałach. Trochę to potrwa... Jeżeli będziecie grzeczni, będziecie ładnie mnie odwiedzać i komentować, moze w nagrodę kiedyś pokażę Wam efekt ;)

8 komentarzy:

  1. Też mam w planach zakup regałów na książki, bo już nie mam ich gdzie układać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej nie chodzi o dodanie nowego miejsca (i tak będzie za mało), co o wymianę bardzo zniszczonych już starych półek. Trochę zyskam dzięki temu, że nowe regały są głębsze i mniejsze ksiażki będę mogła układać w dwóch rzędach.

      Usuń
  2. No ale nowe nabytki są, więc regały od razu będą zapełniane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe regały byłyby zapełnione i bez tych nowych nabytków. Prawdopodobnie nie zmieszczę na nich wszystkiego.

      Usuń
  3. "Wyspy nieznane" brzmią bardzo interesująco. Muszę sobie zapisać tę pozycję.

    Fajnie, że regały już stoją. Ciekawa jestem jak będą wyglądać ubrane już w książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę książek już ułożyłam i jestem bardzo zadowolona z efektu :)

      Usuń
    2. A pochwalisz się jakąś fotką? :) Strasznie mnie ciekawią te lawendowe regały :)

      Usuń
    3. Jak trochę skończę ogarniać.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.