niedziela, 11 września 2016

35 NIE TYLKO książkowych i muzycznych faktów o mnie

Wpisy tego typu krążą po blogosferze. To całkiem przyjemny sposób, żeby się trochę lepiej poznać, może zahaczyć o tematy, które zwykle na blogu się nie mieszczą. Pomyślałam, że też stworzę coś takiego :)
  1. Moje ulubione kolory to ciemna zieleń (odcień iglasto-butelkowo-szmaragdowy), fiolet, turkus, bordo i czerń.
  2. Nie lubię za to beżu i bieli.
  3. Nauczyłam się czytać mając trzy lata. Od tamtego czasu nie wiem, czy z dni, kiedy nie przeczytałam nawet strony, nazbierałby się tydzień (z czego połowa w okolicach operacji, którą miałam w grudniu ;)).
  4. Lubię wracać do przeczytanych książek, choć ostatnio rzadko to robię.
  5. Uwielbiam kolorowe eyelinery. Marzę obecnie o czymś z serii NYX Vivid Brights (np. ten szalony niebieski, czwarty od dołu, ten zielony nad nim też ładny).
  6. Oprócz czytania i słuchania muzyki, lubię robótki ręczne - szydełkowanie i robienie bizuterii.
  7. Moim ulubionym zespołem od wielu lat jest Fields of the Nephilim.
  8. Ręcznie piszę bardzo drobno i gęsto, mieszczę trzy linijki pisma w dwóch kratkach - a czasem i cztery.
  9. Nie umiem oglądać filmów. Zawsze po paru minutach zaczynam się gubić i niecierpliwić, zwłaszcza, jeżeli za mało mówią.
  10. Nie przepadam za truskawkami, jestem uczulona na kiwi, za to arbuza i czereśni zjem każdą ilość.
  11. Układam książki na podłodze, bo nie mieszczą mi się na półkach.
  12. Nie mogę zasnąć bez muzyki cichutko brzęczącej w tle.
  13. Nie pijam kawy, nie smakuje mi. Jeżeli już - to z dużą ilością dodatków, najlepiej mrożoną, z solidną kulką lodów i górą bitej śmietany.
  14. Rzadko piję też czarną herbatę, chyba że Earl Grey. Najczęściej wybieram czerwoną i zieloną.
  15. Boję się krzeseł obrotowych. Mam też silny lęk wysokości - teraz już i tak jest dobrze, ale był czas, że praktycznie nie mogłam nawet chodzić po schodach.
  16. Ostatnio w końcu, po długich poszukiwaniach, znalazłam szminkę idealną - Golden Rose Matte Crayon Lipstick nr 19.
  17. Ulubione zapachy "kosmetyczne" - Exclamation z Coty i nagietkowe mydło Biały Jeleń ;), a naturalne - siano, kwitnąca lipa, jesienne liście i las.
  18. W ogóle lubię las, nie tylko z zapachu ;)
  19. Wolę książki w miękkich okładkach niż w twardych.
  20. Reaguję bólem głowy na zmiany pogody. 
  21. Moje ulubione zwierzę to manul (bo jest puchaty i wygląda na wiecznie wkurzonego), ale to chyba już każdy, kto w miarę regularnie tu zagląda, zauważył :)
  22. Mam bardzo słabą pamięć do twarzy, czasem nie rozpoznaję nawet osób, które powinnam dobrze znać, ale przez jakiś czas ich nie widziałam. Z tego powodu poznawanie nowych ludzi jest dla mnie mocno stresujące, bo boję się, że później minę ich na ulicy bez powitania.
  23. Mam więcej lakierów do paznokci niż to rozsądne. Z niepomalowanymi paznokciami czuję się niekompletnie ubrana.
  24. Lubię czytać leżąc na brzuchu, z kotem śpiącym mi na plecach. Niestety drań częściej wybiera spanie na książce.
  25. Lubię mgłę.
  26. Noszę długie spódnice. Wyłącznie. Bez żadnej podbudowy ideologicznej, po prostu mi to odpowiada.
  27. Lubię i całkiem nieźle umiem gotować. Jedynym wyjątkiem jest... jajecznica, która nigdy mi nie wychodzi tak, jak powinna.
  28. Mój ulubiony kamień to labradoryt.
  29. Moją pierwszą muzyczną miłością była Kylie Minogue. Miałam wtedy siedem lat.
  30. Kilka razy próbowałam się nauczyć robienia frywolitek, ale nic z tego nie wyszło. Na razie ;)
  31. Mój dzienny rekord przeczytanych stron to koło sześciuset, ale to już trochę masakra, zwykle tak nie szaleję.
  32. Przez wiele lat nie znosiłam się malować, pełny makijaż robiłam tylko na duże okazje, na co dzień poprzestawałam na odrobinie pudru; polubiłam to dopiero niedawno - za to BARDZO.
  33. Jestem straszną bałaganiarą i potrafię zgubić wszystko, na przykład półlitrowy kubek herbaty czy Leksykon PWN.
  34. Moja miłość do muzyki jest totalnie nieodwzajemniona, zupełnie nie mam zdolności w tym kierunku.
  35. Uwielbiam księżycowe noce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.