czwartek, 1 października 2015

"Tydzień z autorem" - zaczynamy!

No i stało się, dziś zaczynamy zabawę. Oprócz mnie udział biorą:

Zamierzam spędzić ten tydzień z Ursulą K. Le Guin. Dobrze się złożyło, bo na początku listopada ma wyjść kolejny omnibus, więc umilę sobie czekanie :) Zgromadziłam następujące książki:

  • Lawinia 
  • Wszystkie strony świata
  • Morski trakt
  • Wracać wciąż do domu
  • Ziemiomorze (omnibus, z czego trzy pierwsze cześci mam już przeczytane, ale dawno, więc do powtórki przed resztą)


Raczej przez tydzień tego wszystkiego nie przeczytam, ale lepiej mieć porządne zapasy :) Będę się trzymać takiej kolejności jak na powyższej liście.

Codzienne raporty o postępach będą się pojawiać na blogowym Twitterze, oznaczone tagiem #tydzieńzautorem.

2 komentarze:

  1. Uf, pierwszy dzień był dość ciężki, przez niemal cały czas miałam ochotę sięgnąć po innego autora. Do tego, okazało się, że małe kociaki cenią sobie twórczość Porębskiego równie mocno, a może nawet bardziej, ode mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twittera nie mam, więc informacje będę zamieszczała na FB. Ale przyznaję, początki z Novik są trudne.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.