środa, 1 kwietnia 2015

Kupione w marcu:

  • Kateřina Tučková – Boginie z Žítkovej
  • Aleksander Kondratiew – Na brzegu Jarynia. Powieść demonologiczna
  • Franciszek Czech (red.) – Struktura teorii spiskowych. Antologia
  • Reginald Hill – Dalziel i Pascoe. Małe sprzątanko
  • Ken Bruen – Strażnicy bezprawia
  • Tana French – Bez śladu
  • Michael André Bernstein – Spiskowcy
  • Marcin Wójcik – W rodzinie ojca mego
  • Dolores Redondo – Świadectwo kości
  • Ben Aaronovitch – Księżyc nad Soho


3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem, jak Ci się spodoba Aaronovitch i Tučková, a na Wójcika sama się czaję, bo zapowiedzi wyglądały bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaronovitcha już przeczytałam i podobał mi się bardziej niż pierwszy tom. Głowy mi nie urwało, ale spędziłam nad nim dwa przyjemne wieczory. Wójcik bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to świetnie, w takim razie muszę się jakoś koło "W domu..." zakrzątnąć :).

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.