poniedziałek, 28 września 2015

Wrześniowe nabytki

Tak, pod względem zakupów wrzesień udał się znacznie lepiej niż sierpień :) Wrzucam dzisiaj, bo raczej jutro ani pojutrze żadnej książki już nie kupię. 
  • Jose Eduardo Agualusa – Żony mojego ojca
  • Greg King, Sue Woolmans – Zabić arcyksięcia
  • Mary Roach – Bzyk. Pasjonujące zespolenie nauki i seksu
  • Andrew Miller – Oczyszczenie
  • Jeanne Favret-Saada – Śmiercionośne słowa, zabójcze uroki
  • Georges Duby, Robert Mandrou – Historia kultury francuskiej. Wiek X – XX
  • Helena Kapełuś, Julian Krzyżanowski (red.) – Dzieje folklorystyki polskiej 1864 – 1918
  • Jan Marcin Szancer – Curriculum vitae (stare wydanie)
  • Peter Haining – Terror!: History of Horror Illustrations from the Pulp Magazines
  • Simon Winchester – The Professor and the Madman: A Tale of Murder, Insanity, and the Making of The Oxford English Dictionary
  • James White – Hospital Station
  • Dan Simmons – Hyperion (Artefakty) 
  • Katarzyna Surmiak-Domańska – Ku Klux Klan. Tu mieszka miłość 
  • David Ritz – Respect. Życie Arethy Franklin
  • Maria Niemojowska – Ostatni Stuartowie 
  • H. Rider Haggard – Eryk Promiennooki 
  • Miguel Angel Asturias – Niejaka Mulatka 
  • Listy ciemnych mężów
  • Diana Wynne Jones – The Dark Lord of Derkholm 
  • Val McDermid – Ostatnie kuszenie 
  • Val McDermid – Krwawa blizna 
  • Kathy Reichs – Poniedziałkowa żałoba 
  • Jeff VanderMeer – Podziemia Veniss
  • Martti Haavio – Mitologia fińska
  • Peter Haining (red.) – The Gentlewomen of Evil: An Anthology of Rare Supernatural Stories from the Pens of Victorian Ladies (polowałam na to od bardzo, bardzo dawna!)
  • Wisława Szymborska – Wszystkie lektury nadobowiązkowe (nieco przedwczesny prezent urodzinowy od rodziców)

7 komentarzy:

  1. Piękne nabytki. Tego VanderMeer już znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przeczytałam. Ale dotychczasowe moje spotkania z jego książkami były udane, więc jestem dobrej myśli.

      Usuń
    2. Mi chodziło ogółem o tego autora, czy znasz, a nie czy tę książkę, ale już mi odpowiedziałaś. :) Podziemia Veniss to klimaty rodem Daliego i Boscha, mroczne, ponure, przygnębiające.

      Usuń
  2. Wow, sporo tytułów. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła lista, ja we wrześniu nic nie kupiłam, bo męczę książki, których już od dawna nie mam ochoty przeczytać i zalegają na stosiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przydałby się miesiąc czy dwa bez nowych nabytków, żeby podgonić zaległości :) Na szczęście większość książek ze stosu oczekujących dalej jest dla mnie ciekawa.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.