poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Różne takie 9

  1. Nie za często zdarzają mi się w statystykach naprawwdę zabawne wyszukiwania, ale ostatnio zauważyłam "książ lodówka" :D Jakim cudem?
  2. Czeka mnie remont łazienki. Ratunku!
  3. Oprócz remontu łazienki będę też miała małe przeróbki w pokoju. Jak myślicie, lepiej regały na książki robić czy kupić gotowe (będą zajmować co najmniej dwie pełne ściany)?
  4. Zastanawiam się nad jakąś zabawą czytelniczą na jesień, bo czemu nie? Szczegóły niebawem. A zabawa chyba jednak po remoncie x_x Gdyby ktoś chciał mi jakieś pomysły w związku z tym (znaczy z zabawą, nie z remontem) podsunąć, to chętnie poczytam. Do cudzej zabawy też się mogę przyłączyć.
  5. Znowu mi się zepsuł odtwarzacz CD w wieży. Jak dobrze, że jest jeszcze Spotify! Muszę w najbliższych dniach jakoś się zorganizować i zawieźć maszynerię do naprawy, a może poczekam do paru dni wolnego, które będę miała w przyszłym tygodniu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.