środa, 29 czerwca 2016

Ostatnio przeczytane

  • Peter Haining (red.) - The Gentlewomen of Evil: An Anthology of Rare Supernatural Stories from the Pens of Victorian Ladies


Bardzo dobry zbiór, na który długo polowałam.

  • Elizabeth Herrmann - Wioska morderców


Dość wciągające.


  • Julian Barnes - Arthur & George

Świetna książka, polecam! Z czerwcowego planu minimum.


  • Kate Atkinson - Historie jednej sprawy


Zmęczyła mnie ta książka, nie wiem, czy będę kontynuować serię. Nie mam jakichś konkretnych zarzutów, po prostu jakoś... chyba odbieram na innej długości fal ;) Z czerwcowego planu minimum.

  • Peter Lovesey - Detektyw Diamond i zagadka zamkniętego pokoju


Znęcałam się już nad tą książką (a raczej nad jej polską wersją) TUTAJ.


  • Arthur Conan Doyle - Dziwne zjawiska


Miałam już wcześniej do czynienia z grozą/fantastyką Arthura Conan Doyle'a i, przy całej sympatii dla serii "Biblioteka Grozy", muszę powiedzieć, że wybór opowiadań jest co najmniej dyskusyjny.

  • Halina Kapełuś (wybór i opracowanie) - Bajka ludowa w dawnej Polsce (ze wstępem Juliana Krzyżanowskiego)

Zdjęcie pochodzi z http://tezeusz.pl/349981,kapelus-helena-opr-bajka-ludowa-w-dawnej-polsce.html
Taka ciekawostka - dla zainteresowanych tematem. Z planu minimum.


Stan realizacji czerwcowego planu minimum - 3,5/5. Obecnie w obróbce jest:

  • Malcom Gaskill - Witchfinders: A Seventeenth-Century English Tragedy


Ostatniej, "Detours into the Macabre", już raczej nie zdążę zacząć, więc przechodzi na kolejny miesiąc.


2 komentarze:

  1. Wioska wciągająca, ale jak dla mnie wątek romansowy jest tak wzięty z rzyci jak tylko może xD

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.