wtorek, 9 czerwca 2015

O planach czytelniczych (4/4): wykopki

No i przyszedł czas na ostatnią (na razie, bo do tematu będę wracać) część wpisu o moich planach czytelniczych. Dziś, podobnie jak w odcinku drugim, zajmę się książkami, których jeszcze nie mam, ale tym razem nie będą to nowości, a rzeczy wymagające nieco większego polowania w bibliotekach i antykwariatach.

  • Antologie Petera Haininga

Zbieram je od kilku lat i trochę już nałapałam (kiedyś zorganizuję notkę, w której się pochwalę), ale Haining zredagował ich wielkie mnóstwo i nie wszystkie da się kupić w miarę łatwo i w miarę tanio. Teraz najbardziej poluję na:





  • David M. Friedman - Pan Niepokorny. Kulturowa historia penisa


Mam inną ksiażkę na ten temat, ale chciałabym zdobyć i tę.

  • Paolo Lombardi - Filozof i czarownica. Rozum i świat magiczny


Ciężko nawet znaleźć w sieci porządną okładkę tej książki...

  • György Spiró - Mesjasze


Przegapiłam tę ksiażkę. Kiedy się ukazała, miałam od razu ochotę ją przeczytać, ale odłożyłam zakup raz, drugi, w nadziei, że jej cena jako nie-nowości spadnie, względnie pojawi się w "mojej" bibliotece - po czym się okazało, że książki w normalnej sprzedaży już nie ma, a z drugiej ręki kosztuje zdecydowanie za dużo :( Ostatnio ukazały się jednak inne pozycje autora, więc może i "Mesjasze" doczekają się wznowienia. 

  • Jeffrey S. Victor - Satanic Panic: The Creation of a Contemporary Legend

Zagadnienie, o którym chciałabym poczytać trochę więcej, a ta książka podobno jest jedną z lepszych.

To  marzenia czytelnicze ze szczytu listy, choć oczywiście jest ich więcej. Kiedyś podzielę się i resztą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.