poniedziałek, 8 czerwca 2015

Spamołapka :)

Słuchajcie, jest okazja. Możecie u mnie pospamować. Możecie zareklamować siebie, krewnych i znajomych, albo po prostu tych, których czytacie i uważacie za godnych polecenia (mogą być też blogi anglojęzyczne). A ja nie tylko nie będę się czepiać, ale wręcz będę szczęśliwa i obiecuję, że postaram się zajrzeć pod każdy podany link (choć NIE obiecuję, że wszystkie podrzucone mi blogi będę śledzić).

Skąd taka prośba? Po prostu szukam ciekawych nowych blogów do czytania. Chciałabym (jako że jestem w trakcie stopniowego rozszerzania tematyki własnego bloga) wyjść nieco poza świat książkowej blogosfery, a 90% tego, co mam obecnie w śledzonych, dotyczy właśnie literatury. Oczywiście dobrych blogów o książkach nigdy za wiele, chętnie i takie linki przygarnę (najlepiej, żeby zawierały nie tylko recenzje, ale i trochę postów ogólnoksiążkowych), nie pogardzę blogami ogólno(pop)kulturalnymi, ale szukam przede wszystkim tych o muzyce (recenzje i inne artykuły, względnie rzeczy do legalnego odsłuchu z Bancamp, Spotify i podobnych czy udostępnione do pobrania przez zespoły/wytwórnie; nie chodzi mi o blogi pirackie). Najlepiej byłoby, gdyby dominowały na nich następujące gatunki:
  1. rock (cięższe odmiany, z naciskiem na heavy, doom i prog metal; rock z lat 70. i współczesne zespoły nawiązujące do brzmień z tego okresu; gothrock z przyległościami)
  2. folk
  3. jazz, soul i blues
Za każdą podpowiedź będę wdzięczna i z góry wszystkim dziękuję.

Raz na parę tygodni będę zamieszczać taki wpis, żeby ożywiać sprawę, ale postaram się nie robić tego za często. Gdybym przesadzała z częstotliwością, mówcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.